Palautteiden avulla parempaa palvelua
Kiitos, että olet asiakkaamme! Me monetralaiset työskentelemme asiakkaitamme varten ja laadukas asiakaspalvelu on toimintamme kivijalka.
Kiitos kaikesta palautteesta, jota saamme niin asiakaspalavereissa kuin erilaisissa asiakaskohtaamisissa. Palautteen avulla pystymme kehittämään palveluitamme asiakkaita parhaiten palveleviksi.
Olemme saaneet toukokuusta lähtien arvokasta palautetta uuden välineen, kohtaamiskyselyiden kautta. Kysymme asiakkailta ratkaistujen palvelupyyntöjen yhteydessä palautetta palvelukokemuksesta. Olemme kasvattaneet ymmärrystämme siitä, mitkä asiat toimivat ja missä asioissa voisimme vielä kehittyä. Kyselyiden kautta on tullut paljon kiitoksia muun muassa asiantuntemukseen ja asiakaspalveluhenkisyyteen liittyen. Kehittämisideoihin on myös tartuttu ja tunnistettu tilanteita, joissa voimme petrata saman tien.
Lue lisää kohtaamiskyselyistä blogistamme!