Sähköisten myyntilaskujen tilaamisella säästöä ja helppoutta laskujen maksuun
Ota käyttöön sähköinen lasku! Tiesitkö, että tilaamalla sähköisen laskun henkilöasiakkaat saavat laskunsa nopeasti ja turvallisesti e-laskuna verkkopankkiin. Sähköisen laskun voi tilata myös Omapostiin tai Kivraan.
Laskun maksaminen helpottuu, kun lasku on valmiina verkkopankissa tai digipostipalvelussa. Asiakkaana Teidän tarvitsee ainoastaan hyväksyä lasku maksuun. Lisäksi laskut arkistoituvat palveluihin, joten tarvittaessa vanhatkin laskut löytyvät helposti.
Kivra helpottaa omaisten laskujen ja muiden asioiden hoitamista. Kivrassa voi jakaa toisten kanssa dokumentteja myöntämällä katselu ja käyttöoikeuden. Tällöin ei tarvita edunvalvontasopimusta. Lisätiedot löydätte Kivran sivuilta.
Omaposti ja Kivra myös muistuttavat asiakasta käsittelemättömistä laskuista, joten asiakkaan ei itse tarvitse muistaa eräpäiviä.
Edullisempaa laskuntoimitusta organisaatioasiakkaillemme
Sähköisten laskujen palvelut ovat paperilaskua huokeampia ja ympäristöystävällisempiä. Kun Monetran asiakkkuusorganisaatiot ottavat käyttöönsä sähköisen laskutuksen, laskutukseen liittyvät kustannukset pienentyvät huomattavasti ja myös hiilijalanjälki pienenee.