Uusi palvelukeskus Keski-Suomessa luo mahdollisuuksia kehittyä ja kehittää
Toimintansa aloittavan Monetra Keski-Suomi Oy:n tuleva toimitusjohtaja, Jyväskylän kaupungin Talouskeskus-liikelaitoksen johtaja Mari Soukka on ollut rakentamassa uutta talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskusta Keski-Suomeen alusta saakka noin kahden vuoden ajan. ”Tämä on meille erittäin tärkeä ja kiinnostava asia, joka vie palvelut aivan uudelle tasolle.”
Soukka näkee, että Monetra Keski-Suomi tulee olemaan alueellaan merkittävä toimija, joka tunnistetaan aidosta asiakaskumppanuudesta. ”Kaikkia alueyhtiöitä yhdistävät samat peruspalvelut ja tavoitteet kehittää palveluita. Alan haasteet ovat yhteisiä, mutta hyödymme konsernin tuomasta rakenteesta ja tuesta. Myös yhteistyö esimerkiksi koulutusten ja osaajavaihdon merkeissä mahdollistuu ja se on henkilöstölle hieno juttu”, avaa Soukka. Hänen mukaansa onnistumisen avaimet ovat olemassa, sillä Monetra Keski-Suomessa tulee olemaan asiakaslähtöisiä asiantuntijoita, joilla on halu kehittää ja kehittyä jatkuvasti, positiivisessa hengessä.