Asiakaspalvelu on meille sydämenasia
Kohtaamme asiakkaitamme päivittäin lukuisissa erilaisissa tilanteissa. Vastaanotamme yhteensä päivittäin yli 4000 palvelupyyntöä ja puhelua. Kehitämme asiakaspalveluamme sekä asiointikanaviamme niin, että asiakkaidemme olisi mahdollista valita sopiva kanava omaan asiointitilanteeseen. Kehitämme esimerkiksi parhaillaan asiakaspalveluportaalia, jotta sähköisten lomakkeiden kautta asiakkaiden olisi helppo asioida tunnistautuneena missä vain ja milloin vain.
Asiakkaisiimme kuuluu organisaatioasiakkaita eli kuntia, kuntayhtymiä, sairaanhoitopiirejä, hyvinvointialueita sekä osakeyhtiöitä ja sen lisäksi palvelemme loppuasiakkaita eli esimerkiksi palkansaajia ja laskunsaajia. Erilaiset palvelut ja asiakaskunnan laajuus tekee asiakaspalvelutyöstä vaihtelevaa ja mielenkiintoista.
Asiakaspalvelu kuluu jokaisen monetralaisen työhön. Asiakkaidemme asioita ovat hoitamassa lukuisa joukko muun muassa asiakaspalvelun, palkka- ja henkilöstöhallinnon, taloushallinnon, hankintapalveluiden, tulkkipalveluiden, rekrytointipalveluiden ja painatuspalveluiden asiantuntijoita. Tavoitteenamme on tarjota asiantuntevaa, luotettavaa ja ystävällistä palvelua niin, että asiakkaillamme olisi vähemmän huolta. Hyvä asiakaspalvelu on meille sydämenasia.
Monetra osallistuu Asiakaspalveluviikkoon 3. – 7.10.2022