27.04.2022

Kohtaamiskyselyt asiakastyytyväisyyden kehittämisen työkaluiksi

Monetra ottaa käyttöön kohtaamiskyselyt asiakastyytyväisyyden kehittämisen työkaluiksi. Kohtaamiskyselyllä tarkoitetaan kyselyä, jolla asiakkaalta kysytään välittömästi palvelun jälkeen palautetta kokemastaan tilanteesta ja saamastaan palvelusta. Kysely toteutetaan sähköisellä lomakkeella, joka lähetetään palvelupyyntöjen ratkaisuviestien yhteydessä sekä tekstiviestitse puhelun jälkeen.

Kyselyissä pyydetään kertomaan palveluista avoimella palautteella sekä numeraalisesti. Kohtaamiskyselyt otetaan käyttöön säännöllisiksi mittareiksi, sillä tuoreen palautteen saaminen auttaa meitä kehittämään palveluitamme ketterästi. Kyselyjen avulla etsitään asioita, joihin asiakkaat toivovat kehittämistä. Sen lisäksi tärkeää on tunnistaa ne asiat, joihin asiakkaat ovat tyytyväisiä, sillä niitä asioita on hyvä vahvistaa edelleen. Vastaanotamme vuosittain yli miljoona yhteydenottoa kirjallisesti tai puhelimitse ja toivomme keräävämme myös lukuisia palautteita kohtaamiskyselyiden avulla.

Aurinkoista kevättä!