Oletko ostoreskontran osaaja?
Oletko sinä etsimämme asiakaspalveluhenkinen moniosaaja?
Haemme Monetran Oulun toimipisteeseen kolmea innokasta palveluasiantuntijaa, jotka työskentelevät Ostoreskontra-palvelutiimissämme. Etsimme joukkoomme vastuuntuntoisia ja tarkkoja ostolaskuprosessin osaajia, joilla on rohkeutta tarttua uusiin haasteisiin.
Ostoreskontra-tiimin palveluasiantuntijan pääasiallisiin tehtäviin kuuluvat:
– toimittajarekisterin hallinnointi
– ostolaskujen kierrätys järjestelmässä
– ostoreskontran kuukausiraportointi
– maksatusaineistojen tekeminen
– sisäinen ja ulkoinen asiakaspalvelu
– sekä muut esimiehen osoittamat työtehtävät.
Tehtävässä tarvitaan myönteisen palveluasenteen lisäksi tarkkuutta, joustavuutta, hyviä tiimi- ja yhteistyötaitoja, ongelmanratkaisukykyä, oma-aloitteisuutta sekä muutokseen ja kehittämiseen osallistumista. Työssä vaaditaan sähköisten työkalujen hyvää hallintaa sekä kykyä työskennellä itsenäisesti ja tiimissä. Eduksi luetaan tehtävässä käytettävien järjestelmien (P2P, Intime sekä MS Office -ohjelmat) hyvä käyttötaito. Tuntemus kuntapuolen prosesseista sekä kirjanpidon osaaminen luetaan eduksi. Tehtävään sopiva pohjakoulutus on merkonomin tai tradenomin tutkinto.
Tunnistatko itsesi? Katso sähköinen ilmoitus kokonaisuudessaan ja täytä hakemus sähköisesti tästä! Tule mukaan huippuun tiimiin!