Palvelut
Monetra Oulu Oy tarjoaa osana Monetra-konsernia Suomen monipuolisimmat palvelut julkisen sektorin toimijoille. Talous- ja henkilöstöhallinnon palvelut sekä kattava valikoima muita tukipalveluita hoituvat ammattilaisten tuottamina.
Tarjolla tarkkuutta taloushallintoon
Kun tarvitset tehokkaan ja luotettavan talouspalvelukokonaisuuden, löydät vastauksen meiltä. Kokonaisuus kattaa taloussuunnittelun, kirjanpito- ja tilinpäätöspalvelut, laskujen ja reskontrien käsittelyn, maksuliikennepalvelut sekä talousjärjestelmien tuen ja ylläpidon. Kaikkiin palveluihimme sisältyvät myös asiakaspalvelu ja tarvittavat koulutukset.
Monetra on auktorisoitu Taloushallintoliiton jäsen.
Tutustu palveluihin tarkemmin:
Ulkoista organisaation henkilöstöhallinto Monetraan
Henkilöstöhallinnon prosesseihin kuuluvat palkanlaskentapalvelut ja palkkioiden maksatus; palkkakirjanpito, eläke-, palvelussuhde- ja sopimusneuvontapalvelut. Lisäksi henkilöstöhallinnon palvelukokonaisuuteen kuuluvat järjestelmien pääkäyttäjyys ja koulutuspalvelut. Henkilöstöhallinnon ulkoistaminen Monetraan on organisaatiolle vaivaton ja luotettava vaihtoehto.
Matkustuspalvelut
Matkustuspalveluissa hoidamme asiakkaan tilauksen mukaisesti joko koko matkaprosessin matkasuunnittelusta varaukseen ja matkalaskujen tiliöintiin ja käsittelyyn tai toimimme teknisenä tukena M2-matka- ja kululaskujärjestelmän käytössä.
Palkanlaskennan asiakkaat
Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden asioida rutiiniasioissa sähköisen asiakaspalveluportaalimme avulla. Portaalin kautta tulevat yhteydenotot siirtyvät automaattisesti Monetran palveluasiantuntijoiden käsittelyyn organisaatiovalinnan mukaisesti. Tiedot eivät päädy kolmansien osapuolien käyttöön.
Asiakaspalveluportaaliin pääset tästä
Linkkejä:
Saumatonta palveluyhteistyötä lähellä asiakkaitamme
Moninaisiin talous-, henkilöstö- ja yleishallinnon tarpeisiin liittyvät tehtävät ovat ydinosaamistamme. Hoidamme mm. kaupungin tai kunnan palvelupisteiden asiakaspalvelun sekä koulusihteeripalvelut.
Tarjoamme asiakkaillemme seuraavia lakipalveluita:
- hankintajuridiikkaan liittyviä palveluita
- sopimusjuridisia palveluita
- muita lakiasioita sopimuksen mukaan.
Hankintajuridiikka kattaa esimerkiksi kilpailutuksiin ja in house -asemaan liittyvät kysymykset sekä esimerkiksi valituksiin liittyvät laajemmat prosessit. Sopimusjuridiikkaan kuuluvat esimerkiksi sopimusten kommentointi ja tarkistukset sekä sopimuspohjien luominen.
Asiakasorganisaatiomme voivat tilata lakipalveluita ottamalla yhteyttä Monetra-konsernin lakimiehiin sähköpostitse (etunimi.sukunimi@monetra.fi) tai puhelimitse:
Anne Aspelund: 040 704 1253
Annika Koskinen: 050 577 0923
Hannele Lyttinen: 040 482 4478.
Raportointia joka lähtöön
Tarjoamme asiakkaillemme raportointiratkaisun henkilöstö- ja talousraportointiin. Reaaliaikainen ja visuaalinen raportointi mahdollistaa tiedolla johtamisen, johon tarjoamme tarvittaessa myös tukea tietoa analysoimalla.
Julkisten hankintojen ytimessä
Helpompaa hankintaa! Toimimme hankintalain mukaisena yhteishankintayksikkönä asiakkaillemme. Vastaamme yhteishankinnoiksi määriteltyjen tuotteiden ja palvelujen kilpailuttamisesta asiakkaillemme ja sopimuskumppaneillemme. Hoidamme myös yksittäisiä kilpailutuksia ja erillishankintoja asiakkaan tarpeen mukaan.
Käänteentekevää palvelua
Tulkkipalvelumme tarjoaa tulkkaus- ja käännöspalveluita asiakkaillemme, viranomaisille ja yrityksille yli 80 eri kielellä. Meillä on laaja, yli 300 tulkin ja kääntäjän verkosto sekä asiantuntijayksikkö, joka koordinoi toimintaa. Palveluihimme sisältyy myös Salamatulkkaus-sovellus, joka tuo tulkin taskuusi.
Oikea henkilö oikeaan tehtävään
Palveluvalikoimaamme kuuluvat sijaisrekrytointi ja kohdistettu rekrytointi. Etsimme sekä välitämme sijaiset erilaisiin tarpeisiin ja vapautamme näin sijaisten hankkimiseen käytetyn työajan muuhun käyttöön. Toteutamme kaikki asiakkaidemme rekrytoinnit tarpeiden mukaisesti työpaikkailmoituksen laadinnasta soveltuvuusarviointeihin asti.
Sähköisyyttä ja sujuvuutta arkistointiin ja asiakirjahallintoon
Ohjaamme ja avustamme julkishallinnon ja yhteisöjen asiakirjahallinnon ja arkistotoimen ajanmukaistamisessa. Seulomme, järjestämme ja luetteloimme tarvittaessa asiakirjanne sekä laadimme yhteistyössä kanssanne tarvittavat tiedonohjaussuunnitelmat.
Tietosuojapalvelussa ohjaamme ja avustamme EU:n tietosuoja-asetuksen edellyttämien toimenpiteiden toteuttamisessa, seurannassa ja kehittämisessä.
Loistavaa jälkeä Monetra Graafisista palveluista
Jätä graafisten ja painettavien tuotteiden toteutus Monetran Graafisten palveluiden huoleksi! Suunnittelemme ja toimitamme jouhevasti laadukkaat graafiset tuotteet, sähköiset julkaisut ja painotuotteet organisaationne viestinnän ja asiakaspalvelun tarpeisiin. Voitte tilata myös tekstinsuunnittelu-, oikoluku- ja tekstinkorjauspalvelua.
Valikoimaamme kuuluvat muun muassa:
Kutsu- ja postikortit • Käyntikortit • Roll-upit • Lehtiöt • Esitteet ja käsiohjelmat • Lomakkeet • Raportit • Vuosi- ja toimintakertomukset • Lehdet • Julisteet
Jotta asiakkaillamme olisi vähemmän huolta ja enemmän aikaa
Tarjoamme asiakkaillemme mm. järjestelmiin liittyvää online-koulutusta vuosittain. Koulutuksissa asiat käydään läpi yleisellä tasolla. Jos sinulla on jo valmiiksi tiedossa jokin erityiskysymys / toive käsiteltävistä aiheista, niin lähetä ennen koulutusta sähköpostia osoitteeseen koulutus@monetra.fi
.Koulutus-sivustollemme pääset tästä!