”Parasta ovat kohtaamiset asiakkaiden ja henkilöstön kanssa”
Kasvava yritys tarjoaa hyvät etenemismahdollisuudet
Tiia-Maria Pohjola työskentelee Monetrassa palvelu- ja asiakkuuspäällikkönä. Hän aloitti Monetralla vuonna 2013 ja on vuosien varrella edennyt esimiestehtäviin. Kasvavan yrityksen rinnalla on hyvä kulkea, kun ympärillä on hyvä työyhteisö.
Pohjola vastaa taloushallinnon palveluiden tuotannosta ja henkilöstöstä sekä palveluprosessien kehittämisestä Monetra Oulussa. Lisäksi hänellä on omia asiakkuuksia, joita hän hoitaa.
– Aloitin oman työhistorian nykyisen asiakkaamme, Oulun kaupungin, puolella asiantuntijatehtävissä. Monetran alkuaikoina tulin töihin ostoreskontraan. Sieltä sitten siirryin esimiestehtäviin myyntireskontraan, maksuliikenteeseen ja kirjanpitoon, Pohjola muistelee.
Mahdollisuus kehittyä talon sisällä
Monetralla töitä tehdään tiimeissä ja osaamista jaetaan avoimesti. Parasta asiakkuus- ja palvelupäällikön työssä ovat Pohjolan mukaan kohtaamiset niin henkilöstön kuin asiakkaiden kanssa. Pohjola kokee myös, että Monetra tarjoaa hyvät etenemismahdollisuudet.
– Meillä on paljon esimerkkejä siitä, että henkilö on tullut taloon harjoittelijana ja toimii tänä päivänä esimerkiksi asiantuntija- tai päällikkötehtävissä, Pohjola kertoo.
Iloinen ja mukava työyhteisö ympärillä
Monetra on kasvava yritys. Kun Pohjola aloitti, oli työntekijöitä noin 80. Tällä hetkellä Oulun alueyhtiössä työntekijöitä on noin 500 ja koko konsernissa lähes tuhat. Pohjola on iloinen siitä, että on päässyt olemaan osa kasvavan yrityksen tarinaa.
– Fiilikset ovat kyllä hyvät. Monetra on kasvanut hurjaa vauhtia ja on ollut ihan mahtavaa nähdä ja kulkea vierellä tätä taivalta. Toivon, että tämä tarina jatkuu yhtä hienosti, Pohjola iloitsee.
– Meistä on moneksi. Haluamme joukkoomme uusia monetralaisia. Jos siis haluaa mukaan tällaiseen iloiseen ja mukavaan työyhteisöön, niin meille kannattaa hakea, Pohjola kannustaa.