Slide

Ota yhteyttä

Harkitseeko organisaationne tukipalveluiden ulkoistamista? Asiakkuus Monetra Pirkanmaan kanssa syntyy helposti näiden viiden askeleen avulla: 

  1. Ota yhteyttä! Kertokaa meille itsestänne ottamalla yhteyttä asiakkuusjohtaja Irmeli Suontakaseen p.040 913 3566, irmeli.suontakanen[at]monetra.fi tai toimitusjohtaja Virpi Hämäläiseen p. 040 593 3440, virpi.hamalainen[at]monetra.fi.
  2. Tule omistajaksemme – osta osake.
    Asiakkaamme ovat tavallisesti myös omistajiamme. Inhouse-asema tulee turvata ja tämä onnistuu ostamalla Monetran osake.
  3. Keskustellaan yhdessä palvelun sisällöstä. Kertokaa meille, mitä juuri Te tarvitsette. Palvelun sisällöstä ja riippuu myös, minkä hintainen palvelunne tulee olemaan. Monetran laajasta palveluvalikoimasta löydätte monenlaisia tukipalveluita organisaationne tarpeisiin.
  4. Sovitaan toimintatavat. Laadimme yhteistyössä vastuumatriisin, joka määrittelee roolit, vastuunjaon ja aikataulut. Toimintamme perustuu kumppanuusmalliin.
  5. Allekirjoitetaan sopimukset. Tervetuloa Monetran asiakkaaksi!