Slide

Punkalaitumen kunta

Sovitut yhteistyökäytännöt Punkalaitumen kunnan palkanlaskentapalveluiden siirryttyä Monetraan:

Työntekijät: Punkalaitumen kunnan työntekijöiden omiin palkka-asioihin (mm. pankkitilinumero, palkkatodistus) liittyvät palvelupyynnöt lähetetään osoitteella palkat.punkalaidun[at]monetra.fi.
Palkkaan ja vuosilomaan liittyvissä kysymyksissä työntekijät ottavat ensisijaisesti yhteyttä omaan esihenkilöönsä.

Esihenkilöt: Punkalaitumen kunnan esimiesten päivittäispalveluihin liittyvät kysymykset keskitetään Monetran yhteyshenkilö, palkkasihteeri Kaija Seppä, joka selvittää asiat edelleen Monetran kanssa.
kaija.seppa[at]punkalaidun.fi

Palkka-asioiden linjauksista ja tulkinta-asioista vastaa Punkalaitumen kunnan hyvinvointijohtaja Tiina Mäkiranta.

tiina.makiranta[at]punkalaidun.fi

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa [at]monetra.fi.

Posti- ja käyntiosoite: Monetra, Tampereentie 7B, 2.krs, 38200 SASTAMALA.


 

HR- ja palkkapalveluiden järjestelmäpalvelut 

ESS-käyttöoikeuksien häiriöt
Tarja Alanen, p. 040 138 1784

M2-matkalaskujärjestelmä
Sähköposti: jarjestelmapalvelut.pirkanmaa[at]monetra.fi

Talouspalveluiden järjestelmäpalvelut

Taloushallinnon tietojärjestelmien käyttöoikeuksien häiriöt
Sähköposti: talous.sastamala[at]monetra.fi
Puhelin: 044 744 0300

 

Asiakkuuspäällikkö
Aleksanteri Vainionpää
Sähköposti: aleksanteri.vainionpaa[at]monetra.fi

 

 

Verokorttien toimittaminen

HUOM! Vuodesta 2025 lähtien verokortti tulee voimaan 1. tammikuuta ja verokortille merkitty tuloraja on laskettu koko vuodelle.

Sinun ei tarvitse toimittaa verokorttia Monetralle. Tämä koskee myös muutosverokortteja ja palkkionsaajien verokortteja sekä toimeksiantoihin ja kuntalisiin liittyviä verokortteja. Saamme verokorttitiedot suoraan verottajalta Vero API-rajapinnan kautta.

Verokortin muutos toivotaan tehtävän OmaVerossa. Muutosverokortti tulee olla hyväksyttynä verottajalla kaksi viikkoa ennen palkanmaksua. Monetra saa myös nämä verotiedot suoraan verottajalta.

Sähköiset palkkalaskelmat

Ensisijainen palkkalaskelmien toimitusmuoto on verkkopalkka, jolloin palkkalaskelma toimitetaan palkansaajan oman pankin verkkopalveluun. Lisäksi palkkalaskelman voi vastaanottaa myös digipostipalvelu Kivrassa.

Toimittaaksemme palkkalaskelmat Kivraan, tulee palkansaajalla olla ilmainen digipostipalvelu Kivra käytössä ja henkilöstöjärjestelmässä palkkalaskelmien toimitustapana paperinen palkkalaskelma.